Ik heb geen orderbevestiging ontvangen. Wat kan ik doen?
Als de bestelling is verwerkt, ontvang je kort nadat de bestelling is geplaatst een orderbevestiging. Als je deze niet hebt ontvangen, neem dan contact met ons op via live chat of e-mail.
Als de bestelling is verwerkt, ontvang je kort nadat de bestelling is geplaatst een orderbevestiging. Als je deze niet hebt ontvangen, neem dan contact met ons op via live chat of e-mail.
We kunnen een bestaande bestelling niet wijzigen. Neem direct contact met ons op via Live Chat, telefoon of e-mail: [email protected]. Het is alleen mogelijk om de bestelling te annuleren als deze nog niet is verpakt en vanuit ons magazijn is
Hoewel alle bestellingen met de grootste zorg worden verwerkt, zijn we ook maar mensen en kunnen er fouten ontstaan. Als je bestelling niet compleet is of als er andere problemen zijn, neem dan contact met ons op via e-mail onder vermelding van je be
Bij Konges Sløjd is het niet mogelijk om artikelen te ruilen. Om een artikel te ruilen voor een in een andere kleur, maat of stijl, retourneer je het artikel en plaats je een nieuwe bestelling in onze webshop. Producten moeten in goede en onbeschadig