Konges Sløjd.nl logo
Konges Sløjd.nl logo

Alle artikelen

Bestellingen

Ik heb geen orderbevestiging ontvangen. Wat kan ik doen?

Als de bestelling is verwerkt, ontvang je kort nadat de bestelling is geplaatst een orderbevestiging. Als je deze niet hebt ontvangen, neem dan contact met ons op via live chat of e-mail.

Kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigingen?

We kunnen een bestaande bestelling niet wijzigen. Neem direct contact met ons op via Live Chat, telefoon of e-mail: [email protected]. Het is alleen mogelijk om de bestelling te annuleren als deze nog niet is verpakt en vanuit ons magazijn is

Bij aankomst van mijn bestelling ontbrak er iets of was iets defect of verkeerd. Wat kan ik het beste doen?

Hoewel alle bestellingen met de grootste zorg worden verwerkt, zijn we ook maar mensen en kunnen er fouten ontstaan. Als je bestelling niet compleet is of als er andere problemen zijn, neem dan contact met ons op via e-mail onder vermelding van je be

Ruilen

Bij Konges Sløjd is het niet mogelijk om artikelen te ruilen. Om een artikel te ruilen voor een in een andere kleur, maat of stijl, retourneer je het artikel en plaats je een nieuwe bestelling in onze webshop. Producten moeten in goede en onbeschadig