Wat gebeurt er als mijn bestelling retour afzender gaat?Bijgewerkt a year ago
Zo nu en dan worden artikelen teruggestuurd naar ons magazijn. Er zijn een paar redenen waarom dit gebeurt. We willen je erop wijzen dat het jouw verantwoordelijkheid is om ervoor te zorgen dat je adres correct is vermeld.
- Het pakket is aangekomen op de afhaallocatie en gedurende het maximale aantal toegestane dagen bewaard, en niet opgehaald.
- Het pakket is tijdens het transport beschadigd geraakt.
- Het opgegeven adres is onjuist. Controleer altijd je adres voordat je de bestelling plaatst.
- Na meerdere pogingen tot bezorging blijkt dat er niemand aanwezig is om het pakket in ontvangst te nemen.
- Door lokale en regionale lockdowns is het moeilijk voor de vervoerder om pakketten in deze gebieden te bezorgen.
Als je wilt dat wij de bestelling opnieuw verzenden, neem dan zo snel mogelijk contact op met ons ondersteuningsteam.
Zodra het pakket is aangekomen in ons magazijn en de artikelen zijn verwerkt, wordt het terug te betalen bedrag (minus de verzend- en verwerkingskosten) gestort op de rekening van de betaalmethode die bij aankoop is gebruikt. Het kan 5-7 dagen duren voordat het geld op je rekening staat.